"Tight jeans, Double D's, makin' me go whoo-whoo"

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva just nu, känner bara för att skriva. Hehe! För tillfället lyssnar jag i alla fall på STARSTRUKK - 3OH!3. Enda anledningen till att dom är bra är för att dom har fett awesome texter. 

Jahapp... Vad ska ni göra under midsommar då? Själv ska man nog vara med kompisarna. Orkar inte riktigt vara hemma, mamma och jag firar liksom inte riktigt midsommar ändå så det borde inte göra något att jag är borta. 

Aja skit samma, tror jag ska gå och rita eller något. Haha, jag vet, fett random att gå och rita men jag har velat göra det ända sedan Sara och jag snackade om det för någon dag sedan.

Berätta gärna vad ni ska göra under midsommar, tro det eller ej men det intresserar mig faktiskt. ;D Hehe!










Kommentarer
Postat av: sara :)

sv: no i know :D like i could forget! ^^

2010-06-21 @ 23:07:16
URL: http://sarabus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0