R.I.P Ellinor Sundell; 21 Augusti 1993 - 05 Juni 2010

Det är aldrig lätt när en nära vän eller släkting går bort.. Jag vet inte vad jag ska säga.. Det finns inget annat att säga än att, Ellie: Vi, dina vänner, kommer sakna dig otroligt mycket. Vi har haft så många minnen tillsammans, stunderna vi satt i vårt lilla rum i KS och "pluggade". Det var alltid roligt att umgås med dig och jag är så lycklig över att jag fick chansen att lära känna dig, vilket också gör det så otroligt mycket svårare att ta farväl av dig. Vi kommer aldrig att glömma dig och du kommer alltid att finnas i våra hjärtan. Vi älskar dig obreskrivligt mycket.


Ellinor Sundell; 21 Augusti 1993 - 05 Juni 2010

Kommentarer
Postat av: Anonym

får man fråga vad som hänt? självklart behöver du inte svara om du inte känner för det..

2010-06-19 @ 22:32:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0