I Look Up To The Sky, There May Be Nothing There To See

Nu har jag precis kommit hem från My/Sanna. Det blev att vi först var hos My och sen drog vi till Sanna. Det var synd att jag inte kunde vara där längre men vi kommer nog ses någon annan dag också.
Juste, jag glömde ta min medicin idag innan jag åkte iväg. (Är allergisk mot gräs) Det var linte så smart. Hela dagen så har jag gått runt och sett helt död ut typ, har nyst hela tiden, hostat och så har det kliat i halsen hela dagen också och när det kliar i halsen så kliar det i örat också av någon anledning. AS IRRITERANDE!

Aja, imorn ska jag åka och shoppa med Sara, ska köpa en massa kläder för mina födelsedagspengar. Hehe! Det känns inte som att jag har några kläder att ha på mig även fast jag har fulla garderober... Imorse när jag kollade i garderoben började jag nästan gråta för att jag blev så frustrerad över att jag inte visste vad jag skulle ha på mig...





Spelas i högtalarna just nu:
Bring Me The Horizon - Chelsea Smile





Kommentarer
Postat av: sara :)

haha tur att du inte måste då :P

2010-06-22 @ 21:57:27
URL: http://sarabus.blogg.se/
Postat av: sara :)

biljetterna kostar 240 :)

2010-06-22 @ 21:58:01
URL: http://sarabus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0