Det skulle bli Sara, men det blev inte så likt henne..

Ja... Rubriken säger allt. Klockan är nu 02.46 och jag har precis ritat av en bild på Sara men det blev inte så likt, det ser bara ut som att det är en annan tjej som typ gör samma pose... Plus att Sara i verkligheten typ är 1 000 000 gånger snyggare!
Jag skulle nog kunna ta ett foto på bilden jag ritat och lägga upp den i ett inlägg men vet inte riktigt om jag vill.. Hehe! Den är liksom inte alls lik henne och den är inte så snyggt ritad heller. Men aja, vi får väl se hur jag gör.

Under tiden jag ritade bilden kollade jag på Bring It On: All or Nothing och nu håller jag på och kollar på Step Up 2. Jag tror inte att jag orkar kolla klart på den, börjar bli ganska trött och mamma ska upp snart också. Vill inte riskera att väcka henne, hon kommer antagligen lacka sönder... Som vanligt. Haha!

Imorgon måste jag åka in till Gullmarsplan och fixa Sommarlovkort, så slipper jag betala en jävla massa för att åka buss eller tunnelbana hit och dit under sommaren. Sedan efter det så ska jag nog åka och umgås lite med My och Sanna, ska bli riktigt skoj!

Jag känner att det får räcka med bloggandet för idag, nu ska antingen se klart på Step Up 2 eller så kommer jag nog gå och lägga mig och somna till HÄRLIG musik, men jag har inte bestämt mig än. Fast... Musik lyssnar jag alltid på innan jag går och lägger mig, så somna till skön musik kommer jag göra i vilket fall som helst.

Ha det så bra och God Natt!











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0