Camp Rock

Just nu sitter jag och kollar på Camp Rock, funderar på att gå och lägga mig snart.

Idag har jag varit i stan och shoppat med Sara och Engla, jag orkar inte lägga upp några bilder nu, kan kanske göra det senare. Det gick åt typ 1,5 tusen, är ganska chockad över att jag hade pengar kvar när jag åkte hem, hade ca 500:- kvar. Köpte ett dubbellinne från H&M, en kofta från Cubus, en maskara, eyeliner och hårspray från Kicks, ett par jeans och 3 baslinnen från Ginatrikot och ett par mjukisbyxor från Stadium kommer inte ihåg om jag köpte något mer, men som sagt lägger kanske upp bilder sen.

Imorgon ska jag nog vara med My, Emil och David under dagen och sen ska jag kanske till Sara på kvällen, får se om jag lyckas övertala mamma att låta mig gå, annars får Sara komma till mig. Hehe!












Kommentarer
Postat av: Engla

jag vet inte, var det inte i lördags vi sov hos sara med millan? :p håller inte koll på dagarna xD

2010-06-24 @ 11:43:23
URL: http://ulfsparres.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0