All Around Me Hollow Men

Just nu sitter jag i sängen med Sara och lyssnar på musik. Sara har precis fixat till designen, visst blev det fiiiiiiint??! Jag blev feta glad! Hihi!

Igår så sov jag hos Sara eftersom att vi hade typ myskväll hos henne. Millan, David, My, Oliver, Emelie, Engla och Emil var med. Vi lyssnade på skön musik och så kollade vi på Saw. Saw filmerna är bra, men jag tycker inte om dom, dom är så äckliga..

Aja, men Sara och jag ska ha film kväll inatt. Vi ska nog se: "Dear John", "It's A Boy Girl Thing" och "Green Street Hooligans". Asså OOOOOOMG! Charlie Hunnam i Green Street Hooligans, han är så himla snyyyyyygg!!! Jag blir fett ledsen när han dör... :(

seeeexi! ;D

Charlie Hunnam <3<3<3<3<3<3

Have A Nice Night People!!











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0