Nudlar hos Sara????

Jag vet att jag inte har bloggat på ett tag, men jag har verkligen inte orkat... Det är sommarlov, man ska inte sitta inne vid datan hela dagarna, man måste gå ut och ha kul i värmen medans man har chansen!

Det har hänt en del saker under veckan men jag orkar inte riktigt skriva om det nu. Imorn ska jag i alla fall träffa Sara och så ska vi träffa Jonte och kanske Aaron men inte riktigt bestämt än. Sara och jag har bestämt att vi ska lägga oss och sola ett tag under förmiddagen så jag måste upp hyfsat tidigt. Jag ska dock inte vara hos henne förän vid 11 men jag måste tvätta håret och grejer innan jag åker och det tar ganska LÅNG tid. Jag ska fråga Sara också om jag kan få nudlar till lunch imorn. Hehe! Hon tycker inte om dom så det är bäst att jag äter upp allt, så det inte går till spillo. Höhö!

Hehe, aa men ni får nöja er med det här för idag, det kommer kanske mer imorn, om jag orkar och hinner!

Spelas i högtalarna just nu: DONTTRUSTME - 3OH!3 (Klicka på det understrukna för att lyssna på låten, endast Spotify)











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0