Jag vet...

...att jag är lite efter, men eftersom jag har varit med Sara 3 dygn i streck så har jag inte velat blogga.

Aja men som sagt Sara, Oliver och jag gick ju och såg Eclipse i måndags tror jag det var. (har svårt att hålla koll på dagarna nu när det inte är någon skola) Den var jäkligt bra, mycket bättre än dom andra två. Det hände mycket mer i den här, mer action liksom. Den var mycket värd pengarna, hehe, även fast jag typ gick gratis, höhö!

Sara och jag bestämde oss för att ta en paus ifrån varandra eftersom att våra föräldrar antagligen skulle bli galna på att vi alltid var tillsammans, så vi sover hemma inatt men imorn ska jag i alla fall åka till Sara igen. Vi ska sola och sånt, tillsammans med Engla också. Tänkte att vi kunde ju hitta på något med henne eftersom hon äntligen kommit hem, hade faktiskt saknat lilla English. Jag ska i alla fall vara hos Sara klockan nio imorn, vi får se hur det går.. eftersom att jag alltid somnar om när jag ställt väckarklockan på väckning, vill faktiskt inte sova till klockan ett varje dag, man hinner ju inte göra något om man sover bort hela dagarna.

Jag ska försöka blogga lite mer.











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0