Jag vet... Dålig uppdatering...

... men allvarligt talat, jag skiter fullständigt i bloggen nu på sommaren! Jag tänker fan gå ut eller sitta och lata mig ordentligen när jag väl har chansen, man börjar ju för fan 2:an snart, då gäller det att man lägger ner rejält med tid på plugget. Jag fattar inte riktigt hur sommarlovet kan gå så fort?! Mer än halva lovet har redan gått...

Men i alla fall så bär det av till Blekinge imorn (Snarare idag) på eftermiddagen med My och hennes mamma, ska bli riktigt kul att få åka någonstans, jag har varit här hemma i Stockholm under hela lovet hittills, men det har ju i för sig också varit ganska kul när det funnits kompisar hemma. Alla åker ju bort, så det har ju hänt att man fått spendera vissa dagar hemma... men men. Vi ska vara där nere i en vecka, ska bli så jävla härligt, men jag kommer nog sakna Sthlm också, men ska ju ändå inte vara bort så himla länge så det är lugnt!

Nu ska jag nog sova, för jag måste upp vid nio. Måste packa, sen springa till pappa och hämta pengar, sen typ kanske handla lite godis som man kan ha och smaska på under bilresan och sedan bär det av hem till My. Ska nog fråga pappa om han kan skjutsa mig dit.

Ha det så jättebra!

Kimmie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0