Bränt mig...

Nu är jag hemma, har haft riktigt roligt i Blekinge med My trotts att det regnade de 2 första dagarna. Men det blev riktigt bra väder sen, så fort det blev soligt åkte vi och badade, låg mest och solade för att vattnet var så kallt.. brände mig.. Första dagen brände jag mig bara på ryggen, men sen nästa dag så åkte vi till Öland och där brände jag mig på magen och i ansiktet också.. *Sadface* men i ansiktet var det inte så farligt. jag är i princip röd överallt och det gör ont att ha BH på sig för att det skaver som in i helvete... men men, jag blir ju typ fett brun sen så det är typ värt det, hehe!

Jag kommer typ lägga upp lite bilder sen.

Ni får ha det så bra sålänge!

Kimmie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0