Sleepover

Sov hos Jessica igår, Emelie var också där. Det var precis som när jag bodde kvar i villan mitt emot dom. Saknar det som fan, vi ses ju inte lika ofta nu mera, eftersom att jag bor så långt bort ifrån dom.. Aja, vi hade i alla fall jättemysigt, satt och snackade mycket och käkade skit god middag. Vid 20:30 så ringde Emil och så bestämde vi oss för att åka och träffa Emil, Oliver och JH i Bredäng. Det var jävligt skoj. Jessica skjutsade runt mig i en kund vagn men hon råkade tippa den så nu har jag ONT i armbågen och ryggen, ryggen är typ skit svullen... men skitsamma, sånt händer när man har kul, haha!
Hehehe! Vi körde Burken också, vilket jag inte hade gjort på EVIGHETER, det var ganska kul och så körde vi Konka & Konka, haha, vi tyckte att det skulle bli tråkigt med Sanning, så vi sket i det.

Nu pallar jag inte skriva mer. Hej på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0