Mysig kväll!

Hade en riktigt mysig kväll igår med Sara, Klara, Jonte & Emil. Vi kollade på massa filmer, mest skräckfilmer. Tyckte lite synd om Emil för Klara och jag typ låg och kvävde honom, eftersom vi var så skraja, haha! Jag råkade och köra in mina naglar i hans arm när det blev läskigt. Stackars Emil, vad han får stå ut med. Vi hade en MASSA godis och läsk, vi hade jättemycket popcorn, chips och ostbågar också. Det blev ganska hyfsat mycket över, haha! Vi kollade också på "The Hangover" sen, fast jag såg typ mindre än halva filmen för jag fick inte plats i sängen... men aja, jag kan ju se den senare.
När vi skulle sova så fick jag, Klara och Emil ligga i sängen och Sara och Jonte fick sova på en madrass på golvet. Jag låg emellan Klara och Emil och dom drog i täcket som fan, varje gång någon av dom drog åt sig täcket så drogs jag med i det. Jag fick ligga där och typ blir dragen fram och tillbacka mellan knäppisarna.

Aja, en RIKTIGT, RIKTIGT härlig kväll var det i alla fall! Jag verkligen ÄLSKAR mina kompisar, dom är så himla sköna i huvudet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0