Dålig på att blogga

Jahapp, då har man blogg... igen. Jag vet inte varför jag har skaffat det... igen, antagligen för att jag inte har så mycket att gör för tillfället. Men aja.. jag tänkte bara säga att jag är verkligen är DÅLIG på att uppdatera bloggar, men som tur är så kommer den här bloggen inte vara så seriös så då slipper man oroa sig för sånt!

Ni som läser det här bör veta att jag är helt ointresserad av mode, så för er som hoppas på att den här bloggen kommer innehålla det kan lika gärna kryssa ner rutan. Det samma gäller er som hoppas på att jag kommer ge tips om "bra" R&B, HipHop eller Pop låtar. Okej, ska inte vara taskig, men ni har kommit lite fel om det är sånt ni söker.

Aja, ska till Pappa imorn... Ska fråga om han kan låna ut sitt Microsoft Office paket till mig och sen ska jag kolla om han har min "dog tag", som det kallas på engelska. Det är halsbandet man får när man föds, det står vad man heter, när man är född och vad man har för blod typ på det. Jag vill gärna ha det, eftersom att jag har letat efter det så jävla länge! Har fan letat sedan mamma och jag flyttade, för 2,5 år sedan. Har Pappa inte det så blir jag riktigt sur asså!


                                   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0