Couger Town

JAG ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLSKAR COUGER TOWN! DET ÄR SÅ JÄVLA ROLIGT!

Haha! Juste, Oliver kollar på Desperate Housewifes.. Jag tycker det är skit kul, haha! När vi var i Telefonplan och killarna körde fotboll så kommer Oliver och sätter sig bredvid mig, det går ca 1 min och sen säger han: "Vänta.. Det är Tisdag idag va? Ja, det är det. JAAAA! Det är bra TV idag, Desperate Housewifes och Couger Town!!!!"
Hahaha! Väldigt roligt!

Juste, när killarna hade kört klart så drog jag & Emil hem till Oliver, först tog vi en varsin glass och sedan spelade vi poker. Hehe! Jag vann nästan alla Emils marker(?). Visst ja, Emil visade ett as roligt klipp på youtube:


Hahaha! Ruuligt! :D

I alla fall så hade jag, Emil och Oliver ett väldigt roligt och intressant samtal, hur ruuuligt som helst! :D

Kommentarer
Postat av: Mysan <3

haha det va ganska kul x)men killar i vår ålder typ gillar sånna serier?? Ngt fel på deras kromosomer x) haha. <33

2010-04-14 @ 10:54:33
URL: http://mysabel.blogg.se/
Postat av: Kim

Haha! Jo, jag vet. :P Han lät så Gay bara när han sa det, hahaha! xD

2010-04-14 @ 22:03:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0