Chill hos Sara + Stall & Hästar + Paramore

Var hos Sara idag. Hade fett mys, som alltid. Vi fixade käk och kollade på Vampire Diaries. Det är alltid lika härligt att komma hem till Sara, man kan typ andas ut. Man behöver liksom inte oroa sig för en massa annat, man kan liksom leva i nuet.
Vid 17:00 skulle Sara åka till stallet och rida och jag hade inget annat för mig så jag bestämde mig för att hänga med. Kommer ihåg när jag var liten, jag var jätteförtjust i hästar men sedan så började jag tycka mindre och mindre om dom. Men i alla fall, när vi kom fram till stallet och jag fick se hästarna så kommer jag ihåg varför jag tyckte om dom så mycket förut, dom är ju verkligen vackra, ståtliga djur!


Jag & Sara - Står och larvar oss, som vanligt! We're just way too awesome!


Juste! Jag måste bara tillägga att jag kan inte få ut Decoy med Paramore ur huvudet, den är ju bara för bra!
Här ska ni få höra på den:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0