Är hos Sara! :D

Sitter i Saras rum och lyssnar på superskön musik, medans Sara ligger och sover. Ska nog ta och väcka henne snart, men inte riktigt än, hon har varit så trött idag så ska låta henne sova lite till.

Låten jag lyssnar på just nu heter Here's To You - It's Alive, den är så himla fin. Jag får gåshud så fort jag hör den. Den är så fin så det är inte sant! Jag rekomenderar att ni lyssnar på den. Jag kan nästan satsa pengar på att ni som läser min blogg (Vilket antagligen inte är så jättemånga) kommer tycka att den är jättebra. Jag ÄLSKAR sångarens röst, han sjunger så otroligt bra! LYSSNA PÅ DEN!!!

Kommentarer
Postat av: sara

vad snäll du är som lät mig sova! :)

2010-04-19 @ 18:54:14
URL: http://sarabus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0