15:de April

Jaa... Idag kom jag en timme sent... Missade Engelska B som jag trodde skulle vara på eftermiddagen, men fick håltimma då istället. Sara och jag hängde med killarna igen och kollade på när de spelade Amerikansk fotboll och sedan blev det vanlig fotboll också, det var väldigt kul och varmt var det ute också! Jag såg 2 väldigt snygga killar där, mee liike!! Haha!

Vid 14:00 hade vi musik, det gick inte så bra.. Vi kom inte på vad vi skulle spela för låt.. Det var jättetråkigt, fick inte spela något.. Hade sett fram emot musiken hela dagen...


Jag hatar när som cencurerar låtar...!

Kommentarer
Postat av: Mysan <3

japp, censur suger k*k! :P här blir man grov i "munnen" haha. Vi måste ses snart! :D <3

2010-04-16 @ 11:45:55
URL: http://mysabel.blogg.se/
Postat av: Kim

Haha! Eller hur :P Ja, det måste vi! :D <3

2010-04-19 @ 17:48:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0