14:de April

Jadu.. Ännu en dag i skolan. Onsdagar och torsdagar är dom skönaste dagarna på hela veckan, eller bortsett från fredag och lördag, OBVIOUSLY! På onsdagar har vi typ WS (WorkShop = Självstudier, fattar ni?) hela dagen, eller i alla fall fram till 14:00 och då har vi Historia eller Samhällskunskap fram till 15:30. På torsdagar har vi Engelska A, sen Svenska, efter lunch har jag Engelska B och sedan Musik!

Aja skitsamma, efter skolan så drog Sara, Engla och jag till Telefonplan med killarna och kollade på medans dom spelade fotboll, jag kan inte säga att det var så jätteintressant med fotboll men vi tjejer hade det mysigt på gräsmattan och pratade. Höhö!
Efter det så åkte Engla och jag hem till Sara där vi lyssnade på musik och pratade, ännu mer, och så drack vi cola och åt chips. MYYYYYYYYS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0