Trevligt

Just nu ligger jag och lyssnar på A Day To Remember, idag har jag inte gjort ett piss för mamma har studiedag och då tvingar hon mig att stanna hemma... SUUCK!

Ja, jag kan väl ta och berätta lite om igår dagen. Jag sov över hos My, vi dygnade lite halvt. Vi somnade vid typ 8 och så vaknade vi 12, egentligen så skulle vi bara sova typ en och en halv timme, för jag var så himla trött men vi hörde inte när Mys mobil ringde så vi vaknade ganska mycket senare. I för sig kanske det var ganska bra att vi sov lite för vi bestämde att vi skulle samla ihop ett gäng och typ hitta på något, det blev typ Ronja, några av Mys klasskompisar; Albin, William, Fredrik och hans tjej. Det var väldigt kul, trevliga människor! Lite senare på kvällen bestämde vi oss för att vi skulle gå på bio, vi såg Prince of Persia men då kunde tyvärr inte Fredrik och hans tjej följa med. Filmen var inte så jättebra, den var ganska seg, men det gör inte så mycket för jag hade kul ändå!

Imorn blir det nog krök, ska bli nice. Peppa!

Kimmie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0